Кері байланыс формасы

Форманың барлық өрістерін толтырыңыз:

Тегі

Аты

Әкесінің аты

Мекеме атауы

Телефон

+7

E-mail

Заңды мекенжай

Нақты мекенжай

СТН

  • Астана
  • Алматы (258-77-11)
  • Өскемен
  • Талдықорған
  • Тараз
  • Шымкент
  • Қызылорда
  • Ақтау
  • Атырау
  • Орал
  • Қостанай
  • Петропавл
  • Павлодар
  • Қарағанды

Жазылу




Қызмет көрсету сапасын бағалаңыз

Біздің сайтқа кіргеніңіз үшін алғысымызды білдіріп, банк бөлімшелеріндегі қызмет көрсету сапасының деңгейін бағалауды ұсынамыз.

Сіздің деректеріңіз

Сіздің жынысыңыз:
Жасыңыз:
Осы айдың ішінде Сіз пайдаланған банктік қызметті көрсетіңіз:





Сізге қызмет көрсеткен бөлімше:
Қала:
Бөлімше :
Банкті таңдаған кезде бірінші кезекте не нәрсеге көңіл бөлесіз? Сіз үшін не маңыздырақ?1 – елеулі маңызы жоқ, 2 – маңызды емес, 3 – екінші кезекте, 4 - маңызды, 5 – белгілі маңызы бар
12345
Тарифтер
Қызметкердің біліктілігі
Орналасқан жері
Қызмет көрсету жылдамдығы (кезектің жоқтығы)
Қызмет көрсетудің жоғары деңгейі
Банктің танымалдығы/беделділігі
Банк басшысымен/қызметкерімен таныстығыңыз


Басқасы:

5-балдық шкала бойынша келесі сұрақтарға жауап беріңіз.
Бұнда 5 - ең жоғары баға және 1 - ең төмен баға:

Банк қызметкерлері клиентке көмектесуге өздері қызығушылық танытады. Клиент қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін барынша көмек көрсетуге/кеңес беруге тырысады.:
Банк қызметкерлері қателік пен ағаттық жасамайды, тек тексерілген және сенімді ақпарат береді. Бұндай банкке сенуге болады.:
Банк қызметкерлері клиенттерге максималды жылдам әрі тиімді қызмет көрсетеді.:
Клиент кезекте тұрмайды, ал егер кезек болған жағдайда да көп күттірмейді.
Банк қызметкерлері әрқашан әдепті әрі тілектестік ниетте. Қажетті қызметкерді табу немес қоңырау соғу қиындық туғызбайды, бұндай банкпен әріптестікті жалғастырғың келеді.:
Банк қызметкерлері іскерлік киім үлгісін сақтайды, әрқашан ұқыпты да жинақы көрінеді, жылы жүзбен қарсы алады.:
Банктің ерекшеліктерін және әлсіз жақтарын бір-екі сөйлеммен атап өтіңізші:
Банктің ерекшеліктері (артықшылықтары)
Банктің әлсіз жақтары (кемшіліктері, жіберілген қателіктері)
Хабарламаны жөнелтпес бұрын сауалнаманың барлық жолдарын толтырғаныңызды тексеріңіз. Рахмет.